Monday, May 07, 2007

Kohustuslik kirjandus esmaabiks

Asutasin oma esmaabiotstarbelise blogi, et pisutki juhendada käitumist ootamatus tervisehäire olukorras.
Mul olid kodus mõned esmaabi käsiraamatud tavainimestele, kuid see käsiraamat, mille ma eile Apollo lõhutud aknaklaasidega kauplusest leidsin ja mis oli sulaselges eesti keeles ületas oma kvaliteedilt kõik muud.
Lisana on tal kaasas väike erakorralise esmaabi kiired juhendid.
Kel selline raamat koju on hangitud (maksab üle 200 krooni) ja läbi loetud, tuleb lihtsamates probleemides ise toime ja oskab ka tõsise häda olukorras kiirabi oodates adekvaatselt tegutseda.
Ja praegu tunnen, et minu blogi kaotab mõtte sellist täiuslikku käsiraamatut omavale inimesele.

Soovitan väga-väga! Osta see vajalik käsiraamat!

Labels:

5 Comments:

At 31/7/07 20:07, Blogger Ingrid said...

/Aga kui pole raha,kui ei käi koju isegi ühtki lehte, sest pole tellimiseks raha?Kui saab osta vaevalt lastele leiva ja maksta maksud ning vahel ei saa sedagi, siis ei saa ju osta mingil juhul mitmesaja kroonist raamatut.Kõik ei ela suurtes linnades ja ei saa käia ülikoolis ning olla nii tark kui SinaJa vaevalt need kes on sellises suures hädas omavad üldse arvutit internetti ja arvutit, et lugeda Su ilusat bloggi. Jah sa teed tublit tööd siin, aga ma olen näinud ja kogenud sellist vaesust, et Sa ei kujuta ettegi seda/
kirjutas Joannamari

 
At 1/8/07 08:48, Blogger Ingrid said...

Joana-Mari
Nimetatud raamat pole loomulikult vaesele jõukohane ja selle omamise kohustus oli piltlik näide. Näide ühest tõeliselt heast esmaabiraamatust.
Kõigi aastaakümnete jooksul on trükis ilmunud väga palju kirjandust lastevanematele, kus on last ootavale emale antud igasugust nõu kõikvõimalike haigestumiste ja õnnetuste korral. Need raamatud maksid kopikaid.
Üks väga lihtsas ja selges keeles ilmunud raamat oli B.Spocki "Meie laps". Vedasin isegi sealt sõrmega järge. :-)
Küsimus ei ole mitte raamatute ostmises, vaid harituses.
Selline tervise ja esmaabiõpetus peaks olema kooliprogrammis juba põhikoolis.
Ja kui pole kooli, siis on ju lapsevanemad, kes võivad sind õpetada.
Ja kui pole ka lapsevanemaid, siis on sõbrannade peredes raamatuid, mida enne esiklapse sündi oleks vaja läbi lugeda.
Vaesus...
Lisaks mu heale kujutlusvõimele olen ma elus isiklikult talunud ka kiratsevat vaesust ja oman täielikku ülevaadet tõelisest vaesusest. Kõigil oma õpinguaastatel olen ma olnud ise enda ülalpidaja, s.t. olen õppimise ajal käinud kogu aeg ka tööl.Mis ajalehe tellimisse puutub, siis praegu on internetist võimalik lugeda peaaegu kõiki uudiseid ja kui pole internetti, siis olemasolevad odavaimadki raadiod ajavad olulisemate uudiste kätte saamiseks asja ära.
Joana-Mari!
Selle blogigi tegin ma lihtsalt selleks, et mõnel, kellel pole raamatut käepärast, saaks siia sisse piiludes pisukest abi.
Jõudu ja tervist Sulle!

 
At 27/10/08 04:09, Anonymous Anonymous said...

Raamatukogudes on see raamat ka täitsa esindatud.

 
At 15/12/09 03:35, Anonymous Anonymous said...

vaja kontrollida:)

 
At 5/2/10 13:56, Anonymous Anonymous said...

Praegu saab selle raamatu Apollost 79.- krooniga, vähemalt Solarises on olemas.

 

Post a Comment

<< Home